دمنوش های لاغری و گیاهی و چای سبز

خرید چای سفید تیما

0 گؤروش
یازار:‌

چای سفید تیما

خواص چای سفید در طب سنتی
طب سنتی یکی از علومی است که ریشه های قدیمی دارد و در کشورهایی از قبیل چین و ایران هم سابقه استفاده از این علم وجود دارد. در طب سنتی گیاهان دارویی زیادی وجود دارد که یکی از این گیاهان چای سفید تیما است که ما در این مقاله به طور کامل در مورد خواص آن برای شما صحبت کرده ایم.
در مورد فواید چای سفید در طب سنتی چه می دانید؟
یکی از ظریف‌ترین و لطیف‌ترین انواع چای در جهان، چای سفید تیما ۵۰۴۰ است که از نظر مزه بسیار ملایم و طعمی نزدیک به شیرینی دارد. این چای در فصل بهار از غنچه‌های نشکفته برگ‌های درختچه‌های چای سفید به دست می آید؛ که باید گفت بنا به مطالعات انجام گرفته، یکی از مفیدترین و مغذی‌ترین انواع چای در جهان است.
روش عمل آوری چای سفید به نسبت سایر انوع چای از قبیل چای سیاه یا چای معمولی متفاوت است به روش متفاوت فرآوری می‌شود، در این مورد باید گفت که برگ‌های چای سفید برخلاف چای معمولی که برگ های آن در معرض حرارت خشک می‌شود و رطوبت خود را از دست می‌دهند، به شیوه‌ای کاملا طبیعی و در مقابل نور خورشید خشک می‌شود.
در مورد ترکیبات این نوع چای باید بدانید که این چای غنی از آنتی‌اکسیدان‌های مفید و پلی‌فنل‌هایی است که علاوه بر خواص درمانی که در برطرف کردن بیماریها دارنند، می‌تواند از ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها و اختلال‌های جسمانی نیز پیشگیری کنند.

شما برای خرید اینترنتی چای سفید تیما می توانید به یکی از روش های زیر اقدام به ثبت سفارش خود نمایید:

فروش چای سفید هر قوطی ۲۲ هزار تومان

برای خرید پکیج سه بسته ای چای سفید اعلا تیما با تخفیف ویژه با قیمت ۶۰ هزار تومان بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید :

همچنین می توانید سفارش خود را به صورت تلفنی با تماس با ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۴ ثبت نمایید.

چای سفید

 

 

چای سفید تیما قیمت مناسبی داشته و دارای خاصیت بسیار زیادی است.هر چند قیمت چای سفید از دیگر انواع چای بیشتر است، اما چون خواص درمانی زیادی دارد، این هزینه یک هزینه به جا و منطقی است که نتایج خوبی را هم در بر دارد.

چای سفید قیمت مختلفی در بازار دارد و خواص آن تا حدودی برای عامه مردم معرفی شده است اما ما در ادامه مطالبی سودمند در این خصوص برای شما گرداوری کرده ایم که امیدواریم مورد استفاده تان قرار گیرد.
۱+۵ خاصیت درمانی این دمنوش
اگر می خواهید از خواص انواع چای سفید در طب سنتی بدانید، باید بگوییم که دمنوش چای سفید علاوه بر کنترل کلسترول خون در بدن و همینطور کنترل چربی و فشار خون فوایدی دیگر هم دارد که به شهرت درمانی این گیاه دارویی کمک فراوانی کرده است.
باید بدانید که آنتی‌اکسیدان‌های موجود در چای سفید به عنوان یکی از مهمترین عنصر ترکیبات این نوع چای، احتمال مبتلا شدن به برخی از انواع سرطان از قبیل ابتلا به سرطان روده، سرطان شکم و سرطان پروستات را کاهش می دهد.
کسانی که مصرف این دمنوش در رژیم غذایی روزانه‌شان گنجانده شده باشد، به میزان کمتری نسبت به افرادی که از این نوع چای استفاده نمی کنند، در معرض سکته‌های قلبی و مغزی قرار دارند و زندگی سالمی را تجربه می کنند.
چای سفید ضدباکتری و ضدویروس است و همین خاصیت با خرید چای سفید  قابل دسترس است که بدن را در مقابل بیماری‌های رایج در فصول سرد سال محافظت می‌کند، پس اگر زیاد سرما می خورید حتما چای سفید بنوشید تا از ابتلا به سرماخوردگی نجات یابید!
اگر در خانواده تان سابقه بیماریهای استخوان و مفاصل را دارید، توصیه می کنیم برای جلوگیری از ابتلا به این بیماریها بویژه با بالا رفتن سن تان، با خرید چای سفید تیما  و نوشیدن آن کمک بزرگی به خود نمایید.. خوب است که این نکته مهم را بدانید که نوشیدن چای سفید به افزایش تراکم استخوانی شما کمک می‌کند و میزان شکستگی‌های استخوانی و ابتلا به بیماری‌های مفصلی استخوانی را کاهش می دهد.
اگر پوسیدگی دندان دارید و یا می خواهید از پوسیدگی دندان های خود جلوگیری کنید، مصرف چای  را در رژیم غذایی تان قرار دهید. چرا که این دمنوش در ترکیباتش فلوراید دارد و فلوراید موجود در دمنوش تهیه شده از چای  از خرابی و پوسیدگی دندان‌ها پیشگیری می کند.

چای سفید تیما

یکی از مشکلات رایج در بحث بهداشت دهان و دندان، پلاک های دندانی هستند که باعث تحلیل لثه و در نهایت از دست رفتن دندان در فرد مبتلا به پلاک دندانی می شوند که خواص چای سفید در طب سنتی را اگر مطالعه کنید می توانید با کمترین هزینه و البته با کمترین عوارض از شر این پلاک ها خلاص شوید و بهداشت دهان و دندان شما به بهترین نحو ممکن رعایت می شود. پس این نکته را به خاطر داشته باید که چای سفید از رشد پلاک‌های دندانی و پوسیدگی دندان‌ها به این طریق جلوگیری می کند. در این راستا سعی کنید برای تقویت دندان ها و لثه کودکان تان، انها را از دوران طفولیت با نوشیدن این چای مانوس کنید.
یکی از دغدغه های افراد بویزه خانمها، داشتن پوستی شفاف و زیبا است که نوشیدن چای سفید یکی از روشهای رسیدن به این هدف است. نوشیدن مداوم چای سفید عملکرد سلول‌های پوستی را بهبود می بخشد و باعث جوانسازی سلول‌های پوستی می شود. پس شما می توانید با مصرف چای سفید ضمن بهره بردن از سایر خواص آن برای سلامتی خود، پوستی درخشان داشته باشید.

 

فروش چای سفید هر قوطی ۲۲ هزار تومان

برای خرید پکیج سه بسته ای چای سفید اعلا تیما با تخفیف ویژه با قیمت ۶۰ هزار تومان بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید :

همچنین می توانید سفارش خود را به صورت تلفنی با تماس با ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۴ ثبت نمایید.

خرید چای سفید

چای سفید تیما مفیدتر از چای سبز ؟
در مورد مقایسه چای سفید با چای سبز بایدبدانید که برگ‌های این نوع چای همه خواص برگ‌های چای سبز را دارند با این تفاوت که اثرگذاری چای سفید در مقایسه با چای سبز در فرد مصرف کننده چند برابر است. در واقع چای سبز و چای سفید دارای نقاط مشترکی هم هستند مثل اینکه هر دو جهت درمان و همینطور کنترل قند خون و چربی خون خاصیت دارند و هر دو کلسترول و فشار خون را پایین می آورند اما مصرف چای سفید، اثرگذاری اش در مقایسه با چای سبز چند برابر است زیرا چای سفید از غنچه‌های کال و نورس و بازنشده برگ‌های چای بدست می اید و به همین علت سبب شده تا چای سفید امروزه در بسیاری از کشورهای مشرق زمین به خصوص در چین، ایران و هند در زمره پرفروش‌ترین و البته گران‌ترین چای‌ها و دمنوش‌های طبیعی معرفی و شناخته شود.
مصرف چای سفید ضامن ایمنی بدن‌ شما
بنا به گفته پزوهشگران حوزه تغذیه و درمانگران، روش های طبیعی زیادی وجود دارد که با آنها می توان از ابتلا به بیمارهای مختلف پیشگیری کرد و یا در صورت مبتلا شدن، انها را درمان نمود که یکی از این روشهای طبیعی درمان، چای سفید است. بنا به گفته این پزوهشگران، نوشیدن چای سفید به صورت روزانه باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از ابتلا به بسیاری از بیماری‌های رایج در فصل پاییز و زمستان از قبیل سرماخوردگی، زکام و آنفلوآنزا می‌شود.
از خواص چای سفید در طب سنتی بیشتر بدانید
درمانگران ژاپنی شیوه طبیعی درمان، در روش انجام کارهای درمانی بیماران خود از دمنوش تهیه شده از چای سفید برای درمان انواع دردهای مربوط به استخوان، از قبیل دردهای مفصلی و استخوانی و درمان پوکی استخوان بهره می گیرند.
چون سالمندان با مشکلات استخوان درگیر هستند، توصیه می کنیم برای تسکین درد این دسته از بیماران به آنها چای سفید بدهید تا مصرف کنند. گفتنی است وجود آنتی‌اکسیدان‌های مفید در چای سفید باعث می‌شود تا این چای به یکی از پرطرفدارترین دمنوش‌ها برای سالمندان تبدیل شود.
چاس سفید بهترین نوشیدنی برای شب خواستگاری!
در کشور ژاپن مرسوم است که چای سفید در شب خواستگاری و به اصطلاح در شب بله برن سرو شود، چرا که علاوه بر اینکه یکی از دمنوش‌های طبیعی و خوش طعمی است که مورد پسند ذایقه آنها است، بنا به توصیه های علم طب سنتی بر این اعتقاد هستند که چای سفید آرامش بخش است و در نتیجه خانواده دختر برای مدیریت بهتر مراسم خواستگاری و برای افزایش آرامش و ریلکسی اعضای خانواده طرفین دمنوش چای سفید سرو می‌کنند. خانواده ها با نوشیدن چای سفید ۵۰۴۰ استرس و اضطراب شان کاهش می یابد و در نتیجه یک شب به یادماندنی و پرخاطره‌ای توام با آرامش را برای خود رقم می زنند.

شما برای خرید اینترنتی چای سفید می توانید همچنین با شماره تلفن ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۴تماس گرفته وس فارش خود را تلفنی ثبت نمایید.
پای گفتگوی متخصصین درباره خواص چای سفید در طب سنتی
دکتر ابراهیمی متخصص درباره خواص درمانی چای سفید گفت: چای سفید برای کسانی که قلب ضعیفی دارند و با مشکلات قلبی دست به گریبان هستند، بسیار مفید است. او ادامه داد که اگر در طول روز از انرژی کافی برخوردار نیستید حتما به طور روزانه از چای سفید استفاده کنید. این متخصص متذکر شد اگر مزاج گرم دارید از چای سفید و مصرف آن پرهیز کنید چرا که باعث تپش قلب می شود.
این متخصص طب سنتی درباره خواص چای سفید گفت که این چای برای کسانی که مزاج سرد دارند بسیار مطلوب است. و چنانچه طبع گرم دارید توصیه کرد چای سفید را با گیاهی که طبیعت خنک دارد مخلوط کنیم و مورد مصرف قرار دهیم. مثلا چای سفید را با آب‌لیمو مخلوط کنیم و مورد استفاده قرار دهیم تا آسیبی به قلب ما وارد نشود.
خواص چای سفید برای بیماران دیابتی‌که انسداد عروقی دارند
دکتر ابراهیمی متخصص طب سنتی در ادامه افزود که: چای سفید برای بیماران دیابتی‌ها که از اسنداد عروقی قلبشان رنج می برند و در عین حال طبیعت سردی دارند بسیار مفید است.
به طور خلاصه در مورد خواص چای سفید در طب سنتی باید گفت که:
▪ کاهش کلسترول
▪ کاهش فشار خون
▪ تقویت دندان و لثه ها
▪ سلامت کلی استخوان (مناسب برای بیماران آرتریت و پوکی استخوان)
▪ ضدویروسی و ضدباکتریایی است
▪ کاهش قند خون
▪ در رقیق کردن خون،
▪ افزایش عملکرد، تقویت و سالم نگه داشتن رگ های خون
▪ آرام بخش قوی و موثر برای اعصاب
▪ پیشگیری از سکته قلب
▪ مقاوم در برابر سرماخوردگی و آنفلوآنزا
▪ کاهش دهنده علائم بیماری اچ آی وی
در نهایت باید گفت که برای درست کردن چای سفید، بهتر آن است که این چای را در آبی با دمایی کمتر از دمای جوش تهیه کنید تا طعم و عطر دلپذیرتری داشته باشد و رنگ شفاف آن انگیزه شما را برای نوشیدن آن چند برابر کند و شما با مصرف روزانه این چای منحصر به فرد از خواص درمانی آن بهرمند شوید و از ابتلا به بیماریهای مختلف خود را بیمه کنید و زندگی خوب و سالمی داشته باشید.

 

 

گیاهان دارویی برای دیابت۱۱۱ قهوه ای , قیمت چای سبز تیما , دمنوش گیاهی لاغری دکتر سینا ,قهوه ای سبز , دم نوش ضد استرس , دمنوش لاغری دربند , پکیج ۵۰۴۰ , فروش چای سفید

شنبه 19 اسفند 1396
بؤلوملر :