خواص چای سبز برای لاغری
با توجه به اینکه دغدغه کاهش وزن در دوران معاصر بنا به دلایل مختلف از جمله سلامت یا زیبایی اندام برای اغلب افراد جامعه وجود دارد باید در این راستا گفت که، یکی از روشهای رسیدن به کاهش وزن و لاغری، مصرف چای سبز است که در این مقاله پای صحبت های یکی از متخصصان تغذیه در این خصوص نشسته ایم تا درباره رابطه مصرف این نوع چای ۵۰۴۰ و کاهش وزن بیشتر برای ما صحبت کنند و امیداوریم این مقاله مورد استفاده شما عزیزان هم قرار گیرد.
آیا چای لاغری ۵۰۴۰ واقعا لاغر می کند؟
یک کارشناس تغذیه اعتقاد دارد که، نوشیدن چای سبز تیما باعث کاهش وزن می شود و در نتیجه از ابتلا به انواع بیماری ها از جمله بیماری‌های قلبی پیشگیری می‌کند.
فرزاد بابایی متخصص تغذیه در این باره با اشاره به تاریخچه مصرف انواع چای لاغری تیما در دنیا، عنوان کرد که: سرچشمه اصلی مصرف انواع نوشیدنی‌ها در جهان کشور چین است اما در کشور ما ایران هم از قدیم الایام چای به عنوانی یکی از مهمترین و اصلی‌ترین نوشیدنی‌های مردم مورد مصرف قرار می گرفته است و در دوران معاصر هم اگر با روشهای درست دم شود، یکی از مفید ترین نوشیدنی ها است.
این کارشناس تغذیه، انواع چای را منابع سرشار از پتاسیم معرفی کرد و ادامه داد: پتاسیم به عنوان یکی از مهمترین ترکیبات موجود در چای نقش مهمی در تعادل آب بدن، کنترل فشار و تنظیم اسید و باز خون دارد.
بنا به گفته او، در بین اناوع چای، چای سبز از جمله بهترین انواع چای است که شامل دو واریته چای سبز و چای معمولی فرآوری نشده است و خواص چای سبز برای لاغری مهمتری خاصیت این نوع چای تیما است که عموم مردم بر آن واقف هستند.

چای سبز تیما

 

برای خرید چای لاغری تیما این محصول از فروشگاه اینترنتی ۵۰۴۰ چای لاغری خود را همین الان براحتی از طریق زیر سفارش دهید و در کمتر از چند روز انرا درب منزل دریافت نمایید :

 

برای خرید یا بروی دکمه های خرید پستی در زیر کلیک نمایید و یا به صورت تلفنی با شماره ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۴ تماس بگیرید

مدل اول چای سبز و مخلوط کرفس است که به صورت دم کردنی بوده و در قالب هر بسته ۲۵ هزار تومان به فروش میرسد.

خرید پکیج سه بسته ای چای لاغری مخلوط کرفس با تخفیف ویزه با قیمت ۷۲ هزار تومان

مدل دوم مخلوط چای سبز + زیره + زعفران + کاسیا + چای اولونگ + به لیمو می باشد و به صورت دم کردنی و در قالب هر بسته ۲۹ هزار تومان به فروش میرسد.

خرید پکیج لاغری سه بسته ای چای سبز تیما با زعفران با تخفیف ویژه با قیمت ۷۵۶۰۰ تومان

مدل سوم به مانند نوع دوم با همان ترکیبات اما به صورت کیسه ای و در بسته بندی ۱۰۰ عددی ارائه شده و با قیمت هر بسته ۳۳ هزار تومان به فروش میرسد.

خرید پکیج لاغری چای کیسه ای  سه بسته با تخفیف ویژه با قیمت ۸۶۴۰۰ تومان

خرید پکیج لاغری چای کیسه ای چهار بسته ای با تخفیف ویژه با قیمت ۱۱۰ هزار تومان

 

چای سبز 5040

 

قیمت چای سبز تیما به صورت دم کردنی هر بسته ۲۸ هزار تومان

قیمت چای لاغری تیما به صورت کیسه ای هر بسته ۳۲ هزار تومان

همچنین شما عزیزان می توانید این محصول را به صورت یک پکیج لاغری از ما تهیه نمایید :

محصول پکیج لاغری ۵۰۴۰ دوره سه ماهه دم کردنی

محصول پکیج ۵۰۴۰ دوره سه ماه کیسه ای

خرید چای سبز تیما به صورت پکیج چهار ماهه دم کردنی

خرید چای سبز لاغری ۵۰۴۰ به صورت پکیج چهار ماهه کیسه ای

قیمت چای سبز تیما در صورتیکه بخواهید آنرا به صورت پکیج های سه ماهه و چهار ماهه تهیه نمایید با تخفیف ویژه ارائه  شده و می توانید انرا ارزان تر از حالت معمول خرید کنید.

چای لاغری تیما

برای کاهش وزن اضافه خود چای لاغری تیما اصل بنوشید

متخصصان حوزه تغذیه و سلامت بر این اعتقاد هستند که اگر قصد دارید وزنتان را پایین بیاورید، ولی هنوز نتوانسته‌اید از خوردن تنقلات مورد علاقه‌ خود دست بکشید، مصرف انواع چای، بویژه چای سبز راه حل خوبی برای رفع این مشکل است.
در این خصوص، متخصصان دانشگاه کوب در ژاپن در مطالعات خود به این نتیجه رسیدند که نوشیدن مداوم انواع چای سبز تیما ۵۰۴۰ می‌تواند تغییرات آسیب رسان و منفی در خون را که نشات گرفته از خوردن غذاهای چرب هستند و باعث ابتلا بیماریهایی از قبیل دیابت می‌شوند، سرکوب و از بین ببرند.
روزنامه دیلی میل هم در گزارشی در این خصوص نوشت که: در این مطالعه پژوهشگران برای گروهی از موش‌های مورد آزمایش، یک رژیم غذایی پرچرب و برای گروهی دیگر یک رژیم غذایی معمولی پیاده کردند. بعد هر دو گروه به گروه‌های کوچک‌تری تقسیم شدند و به آنها آب، چای سیاه و دمنوش چای سبز خورانده شد.
این روش تغذیه در این مطالعه مدت ۱۴ هفته به طول انجامید و در پایان آزمایشات مشخص شد گروهی از موش‌ها که از هر دو نوع چای سبز ۵۰۴۰ و سیاه مصرف کرده بودند، توانستند با افزایش وزن و ایجاد چربی شکمی در ارتباط با مصرف غذاهای چرب، مبارزه کنند.

و در ادامه یافته های جالب این پژوهش، دریافته شد که چاه سیاه علاوه بر پیشگیری از کاهش وزن، توانایی محافظت از عروق خونی در بدن را در برابر انواع چربی ها و تجمع آنها بالا می برد که این باعث کاهش خطر ابتلا به بیماریهای قلبی عروقی می شود.

تأثیر چای سبز تیما لاغری در لاغری
بنابر اطلاعات پزشکی منتشر شده در خصوص مزایای مصرف چای سبز لاغری ، شاید بتوان این نوع چای را تنها چربی‌سوز غیرمضر و غیرخطرناکی معرفی کرد که در بازار ایران یافت می شود.باید دانست که چای سبز علاوه بر اینکه برای سلامت انسان ضرری ندارد، بلکه دارای فواید بسیار زیادی نیز هست.
نکته ای که ورزشکاران هم از آن اطلاع دارند آن است که، دمنوش کیسه ای تیما از مؤثرترین مکمل‌های غذایی مصرفی جهت کاهش وزن به شمار می رود که می‌تواند به کم کردن وزن اضافی‌ در بدن کمک زیادی کند. بنا بر پژوهش های اخیر، اگر دمنوش تیما توام با یک‌سری تغییرات مناسب در رژیم غذایی و در سبک زندگی افراد استفاده شود، می‌تواند در سوزاندن چربی‌های بدن از طریق بالابردن متابولیسم بدن و کاهش اشتها کمک شایانی کند.

خرید چای سبز تیما لاغری

 

خواص چای تیما ۵۰۴۰ برای لاغری در ورزشکاران

بر مبنای تازه‌ترین پژوهشها، مصرف مرتب عصاره چای لاغری تیما ۵۰۴۰ ، میزان استقامت افراد را جهت ورزش کردن از ۸ تا ۲۴ درصد بالا می برد. پژوهش ها می‌گویند: براساس محاسبات انجام گرفته، یک ورزشکار با وزن ۷۵ کیلوگرم برای رسیدن به ظرفیت بدنی که مدنظرش است، می بایست در روز ۴ فنجان چای سبز مورد مصرف قرار دهد.
این را بدانید که برعکس چای سیاه که عمل آوردن و تخمیر آن کاری زمان بر است، چای سبز از بخاردادن برگ‌های تازه دمنوش لاغری ۵۰۴۰ تولید می شود که نیاز به تخمیر زیاد و تغییر رنگ نیز ندارد. پس از عمل بخار دادن، برگ‌ها را با هوای داغ خشک می‌کنند که در نتیجه این فرایند، محصول به دست آمده یک نوع چای است که رنگ سبز کمرنگ مایل به زرد دارد و از نظر مزه هم، طعم آن کمی به تلخی می زند.
یکی از مهمترین دلایل مصرف چای سبز ایرانی ، وجود ترکیبات خاصی در برگ چای است که پلی‌فنول نام دارد. در مورد عملکرد و خواص پلی‌فنول در چای سبز باید بدانید که عامل تعیین رنگ در بعضی از گیاهان است، که در چای سبز نیز یافت می‌شود و نقش مهمی در چربی سوزی و کاهش وزن و در نتیجه لاغری دارد و با بالا بردن حرارت بدن و صرف انرژی موجب سوختن چربی‌ها در بدن می‌شود.
این نکته قابل ذکر است که، در کسانی که به ‌صورت روزانه چای سبز می نوشند، احتمال ابتلا به انواع بیماری‌ها از قبیل بیماری‌های باکتریایی یا عفونت‌های سخت و البته بیماری‌هایی مانند سرطان، سکته، بیماری‌های قلبی، عروقی و بیماری‌های استخوانی پایین می آید.

شما عزیزان برای خرید چای سبز می توانید همین الان بروی دکمه های خرید پستی که در بالا قرار داده ایم کلیک نمایید و سفارش خود را به صورت پستی ثبت نمایید.ما شرایط خرید اینترنتی چای سبز را رد سایت تهران تی برای شما عزیزان و علاقه مندان به این محصول فراهم کرده ایم .

فرزاد بابایی کارشناس تغذیه با تاکید بر تاثیر چای سبز بر سطح متابولیسم بدن، یادآور شد که: چای سبز با بالا بردن متابولیسم چربی و کربوهیدرات‌ها از تجمع این ترکیبات در بدن پیشگیری می کند و با افزایش سوخت و ساز بدن از بروز چاقی و افزایش وزن جلوگیری می‌کند.
او ادامه داد که: به اعتقاد برخی محققان حوزه علوم تغذیه، نوشیدن چای سبز بر مراکز گرسنگی و سیری در بدن تاثیر زیادی دارد و می تواند باعث کاهش اشتها در فرد استفاده کننده از چای سبز شود، اما باید این را هم گفت که این ادعا هنوز از نظر علمی به اثبات نرسیده است و نیازمند پژوهشهای یگر در این زمینه است.
فرزاد بابایی ضمن تاکید بر خاصیت آنتی‌اکسیدان چای سبز، در خصوص خواص آنتی اکسیدان به طور کلی و از جمله در چای سبز عنوان کرد که: آنتی‌اکسیدان از تغییر شکل چربی‌ها و رسوب آنها در عروق جلوگیری می کند و در نتیجه از بروز و ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی هم پیشگیری می‌کند.
این کارشناس علوم تغذیه در ادامه گفت: مصرف چای سبز با افزایش میزان متابولسیم همراه است و در نتیجه سطح انرژی پایه بدن را نیز بالا می برد.

چای 5040

 

بنا به گفته او، چای سبز نیز همانند سایر انواع چای در ترکیباتش اسید تانیک دارد که شبیه کافئین عمل می کند و از جذب آهن برخی مواد غذایی از جمله آهن اسفناج جلوگیری می کند و به همین علت نوشیدن آن یک ساعت بعد از مصرف وعده غذا توصیه می‌شود. او ادامه می دهد که نوشیدن یک لیوان چای سبز در طول روز کافی است و زیاده‌روی در مصرف چای سبز باعث می شود تا مقدار زیادی کافئین به بدن وارد شده و همین عامل می‌تواند نوعی اعتیاد خفیف به کافئین را در فرد مصرف کننده چای سبز ایجاد کند.
بابایی در پایان مصرف انواع چای را زمینه ساز افزایش برون‌ده ادراری دانست که همین خاصیت انواع چای منجر به تخلیه آب بدن می‌شود که برای بدن مفید نیست اما او بر این اعتقاد است که نوشیدن انواع چای ها به صورت کم رنگ می‌تواند برای دفع سنگ کلیه موثر باشد و مبتلایان به سنگ کلیه می توانند از این خاصیت چای ها نهایت استفاده در درمان مشکل کلیوی خود را ببرند.
وی متذکر شد که: در حال حاضر چای سبز در بین انواع چای ها به دلیل خواص چای سبز برای لاغری، مورد توجه کارخانه‌های داروسازی قرار دارد و از آن در تهیه انواع دارو، شربت، قرص و … استفاده می‌شود که کمک زیادی در چربیسوزی بدن دارند.

نتلیج پژوهشها در این زمینه نشان داده‌اند که نوشیدن دمنوش ۵۰۴۰  برای سلامت قلب کسانی که دارای تری‌گلیسیرید بالا هستند بسیار مفید است. در این مطالعات به این نتیجه رسیده اند که، کتچین‌های موجود در چای سبز که با میزان مصرف نسبت مستقیم دارد از فعالیت لیپاز پانکراس جلوگیری می کند و در این مورد باید گفت که لیپاز پانکراس آنزیمی است که بواسطه پانکراس در بدن ترشح می‌شود و موجب هضم چربی‌ها می‌شود. در نتیجه این فرایند، سرعت شکستن چربی‌ها و تبدیل آنها به تری‌گلیسیرید و همینطور افزایش تری‌گلیسیرید در خون بسیار آهسته انجام می‌گیرد. بنا به اینکه بالا رفتن تری‌گلیسیرید بعد از خوردن غذا یکی از علایم بیماری گرفتگی رگ‌های بدن است، نوشیدن ۲ فنجان چای سبز همراه با غذا، توصیه می شود.
علاوه بر خواص دمنوش گیاهی تیما برای لاغری، در مورد سایر خواص چای سبز باید بدانید که، این نوشیدنی گیاهی در واقع نوعی آرام‌بخش به شمار می رود. با مصرف چای سبز سیستم عصبی بدن مقاوم‌تر می‌شود، در حقیقت نوشیدن چای سبز باعث آرامش اعصاب و دوری از فشارهای عصبی می شود. چون که بسیاری از بیماری‌های انسان ارتباط مستقیم با استرس و سیستم عصبی دارند، نوشیدن چای سبز به شدت توصیه می شود. در ضن همین خاصیت آرام بخش بودن چای سبز از چاقی ناشی از استرس در بدن پیشگیری می کند.
بنابراین توصیه می کنیم روزانه سه فنجان دمنوش لاغری تیما بنوشید تا‌ از خواص مفید آن بهره‌مند شوید. و به اطرافیان خود هم مصرف چای سبز را پیشنهاد کنید و تاکید کنید که از بین برنده بی نظیر چربی‌های اضافی کل بدن است. و به علت دارا بودن ترکیبی در خود به نام EGCG سرعت سوخت چربی در بدن را بالا می برد. در این راستا باید گفت که پژوهش‌ها نشان می‌دهد نوشیدن روزانه سه فنجان چای سبز می‌تواند تا ۷۰ کالری انرژی ناشی از سوخت چربی‌ها را موجب شود.
اگر خواستید از خواص چای سبز برای لاغری صحبت کنید، متذکر شوید که نوشیدن چای سبز لاغری تیما چربی‌های اضافی شکم را از بین می‌برد و برای این گفته خود استناد کنید به نتایج حاصله از تحقیقات محققان دانشگاه توفتز، که بر اساس یافته های شان عنوان کرده اند:‌ EGCG موجود در چای سبز شبیه دیگر کاتچین‌ها، ژن‌های سوخت چربی را در شکم فعال می‌کند و سرعت کاهش وزن را تا ۷۷ درصد بالا می برد.
حتما در باره مزایای چای سبز ۵۰۴۰ با مبتلایان به دیابت هم صحبت کنید. چرا که به طور معمول، با بالا رفتن سن، قندخون هم کم کم بالا می‌رود، به خصوص اگر به کیفیت رژیم غذایی خود توجه کافی نداشته باشیم، مشکل بالا رفتن قند خون هم جدی تر می شود. همه ما می دانیم که وزن به مرور زمان بالا می رود و به دنبال آن احتمال بروز دیابت نوع دو هم بسیار افزایش می یابد.
در راستای مشکل پیش گفته، اگر مصرف روزانه پنج فنجان چای سبز را در رژیم غذایی تان قرار دهید، می‌تواند عامل مهمی در پیشگیری از بروز بیماری دیابت باشد. این خبر خوب را هم باید به بیماران مبتلا به دیابت داد که، چای سبز می تواند از عوارض ناشی از این بیماری همچون آب مروارید و بیماری‌های کلیوی به طرز معجزه آسایی پیشگیری کند.

در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای همه شما همراهان عزیز، امیدواریم مصرف چای سبز را به خاطر همه خواص خوب آن در رژیم غذایی خود و خانواده تان بگنجانید تا ضمن اینکه از مهمترین خاصیت آن که لاغری و کاهش وزن است بهره مند می شوید، از سایر خواص درمانی چای سبز هم بهره مند شوید. توصیه می شود نوشیدن چای سبز را دوران کودکی به یک عادت برای فرزندان خود تبدیل کنیدتا با طعم ان خو گرفته و بتوانند به صورت روزانه آن را مورد مصرف قرار دهند تا عمری طولانی توام با سلامت داشته باشند. این توصیه از آن رو است که اغلب مواد خوراکی مفید طرفدران چندانی ندارند و بنابراین بهترین راه برای استفاده کردن ای خواص اینگونه مواد خوراکی، نهادینه کردن مصرف آنها از دوران طفولیت در فرزندانمان است. یقینا همیشه پیشگیری بهتر از درمان است.

 

گیاهان دارویی دیابتخرید قهوه ۱۱۱ , چای تیما , چای دکتر سینا اصل , خواص قهوه سبز سهله , دمنوش گیاهی برای ارامش اعصاب  , خرید دمنوش دربند , پکیج لاغری , چای سفید تیما قیمت

دوشنبه 7 اسفند 1396
بؤلوملر :